Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 1230 |
nr EAN | 087295918708 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 91870 NGK
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1628EC, 1628HN, 1628HQ, 96229975, 96229976, 96359785, 96359789
1628EC, 1628HN, 1628HQ, 96229975, 96229976, 96359785, 96359789
9635978980, 9635978580, 9622997680
9635978580
9635978580, 9622997680, 9635978980
ALFA ROMEO | 96 22 99 76 80 | |
ALFA ROMEO | 96 35 97 89 80 | |
ALFA ROMEO | 96 35 978 580 | |
CITROËN | 1628 EC | |
CITROËN | 1628 HN | |
CITROËN | 1628 HQ | |
CITROËN | 96 229 975 | |
CITROËN | 96 229 976 | |
CITROËN | 96 359 785 | |
CITROËN | 96 359 789 | |
FIAT | 96 35 978 580 | |
FIAT | 9622997680 | |
FIAT | 9635978980 | |
LANCIA | 96 35 97 89 80 | |
LANCIA | 96 35 978 580 | |
LANCIA | 9622997680 | |
PEUGEOT | 1628 EC | |
PEUGEOT | 1628 HN | |
PEUGEOT | 1628 HQ | |
PEUGEOT | 96 229 975 | |
PEUGEOT | 96 229 976 | |
PEUGEOT | 96 359 785 | |
PEUGEOT | 96 359 789 | |
RENAULT | 96 35 978 580 | |
DACIA | 96 35 978 580 | |
FERRARI | 96 22 99 76 80 | |
FERRARI | 96 35 97 89 80 | |
FERRARI | 96 35 978 580 | |
MASERATI | 96 22 99 76 80 | |
MASERATI | 96 35 97 89 80 | |
MASERATI | 96 35 978 580 |
Zastosowanie Sonda lambda 91870 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 91870 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.