Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1836 | |
nr EAN | 087295923689 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 92368 NGK
CITROËN | 1628.KP | |
CITROËN | 1628.NY | |
CITROËN | 1628.QY | |
CITROËN | 1628.TH | |
CITROËN | 96 369 683 80 | |
CITROËN | 96 369 684 80 | |
CITROËN | 96 369 685 80 | |
CITROËN | 96 424 708 80 | |
PEUGEOT | 1628.KP | |
PEUGEOT | 1628.NY | |
PEUGEOT | 1628.QY | |
PEUGEOT | 1628.TH | |
PEUGEOT | 96 369 683 80 | |
PEUGEOT | 96 369 684 80 | |
PEUGEOT | 96 369 685 80 | |
PEUGEOT | 96 424 708 80 |
Zastosowanie Sonda lambda 92368 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 92368 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.