Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 995 |
nr EAN | 087295932032 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 93203 NGK
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
032906265C, 032906265D, 06A906265E, 06A906265F, 06A906265H
032906265C, 032906265D, 06A906265E, 06A906265F, 06A906265H
032906265C, 032906265D, 06A906265E, 06A906265F, 06A906265H
032906265C, 032906265D, 06A906265E, 06A906265F, 06A906265H
AUDI | 032 906 265 C | |
AUDI | 032 906 265 D | |
AUDI | 06A 906 265 E | |
AUDI | 06A 906 265 F | |
AUDI | 06A 906 265 H | |
SEAT | 032 906 265 C | |
SEAT | 032 906 265 D | |
SEAT | 06A 906 265 E | |
SEAT | 06A 906 265 F | |
SEAT | 06A 906 265 H | |
SKODA | 032 906 265 C | |
SKODA | 032 906 265 D | |
SKODA | 06A 906 265 E | |
SKODA | 06A 906 265 F | |
SKODA | 06A 906 265 H | |
VOLKSWAGEN | 032 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 032 906 265 D | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 F | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 H | |
LAMBORGHINI | 032 906 265 C | |
LAMBORGHINI | 032 906 265 D | |
LAMBORGHINI | 06A 906 265 E | |
LAMBORGHINI | 06A 906 265 F | |
LAMBORGHINI | 06A 906 265 H | |
BENTLEY | 032 906 265 C | |
BENTLEY | 032 906 265 D | |
BENTLEY | 06A 906 265 E | |
BENTLEY | 06A 906 265 F | |
BENTLEY | 06A 906 265 H |
Zastosowanie Sonda lambda 93203 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 93203 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.