Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Iveco DAILY III Platforma / podwozie 35 S 11,35 C 11 (A2FC13AA, A6FBU4AB, A2NB14A1, A2ND13A1,... (1999.05-2006.04) 106km » 95313 ngk
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 35 S 11,35 C 11 (a2fc13aa, A6fbu4ab, A2nb14a1, A2nd13a1,... (1999.05-2006.04) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 95313 NGK

216.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA826-EE37

numer części:

95313

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Sonda lambdaogrzewana
Liczba przewodów4
Długość [mm]971
nr EAN087295953136

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 95313 NGK

SONDA LAMBDA NGK OZA826-EE37
numery OEM:
ALFA ROMEO      46 41 88 13
ALFA ROMEO      77 51 30 8
FIAT      46 41 88 13
FIAT      7751308
LANCIA      46 41 88 13
LANCIA      77 51 30 8
FERRARI      46 41 88 13
FERRARI      77 51 30 8
MASERATI      46 41 88 13
MASERATI      77 51 30 8
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 95313 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 95313 NGK:

2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.