Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890058 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890058 NISSENS

890058 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890058
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890058
890058
nissens 890058 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890058 nissens
958.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890058

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DELPHI-HARRISON
Liczba rowków 6
ID kompresora CVC6
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 125
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 120
Ø koła pasowego [mm] 109
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286382909

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890058 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, MERIVA B 1.3D/1.7D 09.09-01.17
numery OEM:
OPEL      13250606
OPEL      13271266
OPEL      13395693
OPEL      1618 047
OPEL      1618422
OPEL      1854414
OPEL      95516236
VAUXHALL      13250606
VAUXHALL      13271266
VAUXHALL      13395693
VAUXHALL      1618 047
VAUXHALL      1618422
VAUXHALL      1854414
VAUXHALL      95516236
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890058 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890058 NISSENS:

2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 890058zobacz instrukcję montażu 890058

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.