Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Hyundai IONIQ (AE) 1.6 GDI Hybrid (2016.03-???) 141km » 890138 nissens
wybrany samochód: 
Hyundai Ioniq (ae) 1.6 Gdi Hybrid (2016.03-???) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890138 NISSENS

890138 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890138
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890138
890138
nissens 890138 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890138 nissens
989.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890138

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
zastąpiony przez 890656
Ograniczenia producentaZEXEL
Liczba rowków7
ID kompresoraDCS17IC/ECR
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]150
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]160
Ø koła pasowego [mm]115
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 46
nr EAN5707286403307

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890138 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN PRIMASTAR; OPEL VIVARO A; RENAULT ESPACE IV, LAGUNA II, TRAFIC II, VEL SATIS 08.05-
numery OEM:
RENAULT      7711368407
RENAULT      8200577732
RENAULT      8200705022
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890138 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890138 NISSENS:

2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.