Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89054 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89054 NISSENS

89054 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89054
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89054
89054
nissens 89054 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89054 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89054 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89054 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89054 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89054 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89054 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89054 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89054 nissens
859.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89054

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
Liczba rowków 6
ID kompresora 7SB16C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 150
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 170
Ø koła pasowego [mm] 120
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286349261

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89054 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C4, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5; PORSCHE 911, 911 TARGA, BOXSTER, BOXSTER SPYDER, CAYMAN; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 2.4-4.2 03.94-12.12
numery OEM:
AUDI      4B0.260.805 5
AUDI      4B0.260.805 B
AUDI      4B0.260.808 8
AUDI      4B0260805BX
AUDI      4B3.260.805 5
AUDI      4B3.260.808 8
AUDI      4B3260805
AUDI      4B3260808
AUDI      4D0.260.805 B
AUDI      4D0.260.805 D
AUDI      4D0.260.808 8
AUDI      4D0260808
AUDI      99612601151
AUDI      99612601152
PORSCHE      4B0.260.805 5
PORSCHE      4B0.260.805 B
PORSCHE      4B0.260.808 8
PORSCHE      4B0260805BX
PORSCHE      4B3.260.805 5
PORSCHE      4B3.260.808 8
PORSCHE      4B3260805
PORSCHE      4B3260808
PORSCHE      4D0.260.805 B
PORSCHE      4D0.260.805 D
PORSCHE      4D0.260.808 8
PORSCHE      4D0260808
PORSCHE      99612601151
PORSCHE      99612601152
SKODA      4B0.260.805 5
SKODA      4B0.260.805 B
SKODA      4B0.260.808 8
SKODA      4B0260805BX
SKODA      4B3.260.805 5
SKODA      4B3.260.808 8
SKODA      4B3260805
SKODA      4B3260808
SKODA      4D0.260.805 B
SKODA      4D0.260.805 D
SKODA      4D0.260.808 8
SKODA      4D0260808
SKODA      99612601151
SKODA      99612601152
VOLKSWAGEN      4B0.260.805 5
VOLKSWAGEN      4B0.260.805 B
VOLKSWAGEN      4B0.260.808 8
VOLKSWAGEN      4B0260805BX
VOLKSWAGEN      4B3.260.805 5
VOLKSWAGEN      4B3.260.808 8
VOLKSWAGEN      4B3260805
VOLKSWAGEN      4B3260808
VOLKSWAGEN      4D0.260.805 B
VOLKSWAGEN      4D0.260.805 D
VOLKSWAGEN      4D0.260.808 8
VOLKSWAGEN      4D0260808
VOLKSWAGEN      99612601151
VOLKSWAGEN      99612601152

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89054 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89054 NISSENS:

2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 89054zobacz instrukcję montażu 89054

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.