Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Seat LEON ST Furgon/kombi (5F8) 1.4 TSI (2014.05-???) 150km » 890614 nissens
wybrany samochód: 
Seat Leon St Furgon/kombi (5f8) 1.4 Tsi (2014.05-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890614 NISSENS

890614 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890614
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890614
890614
nissens 890614 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890614 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890614 nissens
1,193.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890614

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaHALLA
Liczba rowków6
ID kompresoraRS13
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]100
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]148
Ø koła pasowego [mm]111
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 46
nr EAN5707286438934

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890614 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MAZDA 3, 3/HATCHBACK, 6, 6/KOMBI, CX-5 1.5-2.5 11.11-
numery OEM:
MAZDA      KD4561450
MAZDA      KD4561450A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890614 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890614 NISSENS:

Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.