Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89091 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89091 NISSENS

89091 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89091
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89091
89091
nissens 89091 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89091 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89091 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89091 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89091 nissens
1,019.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89091

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
Liczba rowków 6
ID kompresora 7SEU17C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 150
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 170
Ø koła pasowego [mm] 110
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286353374

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89091 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A8 D3, Q7; PORSCHE CAYENNE; VW PHAETON, TOUAREG 3.0/3.0D 07.03-
numery OEM:
AUDI      3D0820803B
AUDI      3D0820803G
AUDI      3D0820803H
AUDI      3D0820803J
AUDI      3D0820803P
AUDI      3D0820803T
AUDI      3D0820805C
AUDI      4E0260805AC
AUDI      4E0260805AG
AUDI      4E0260805G
AUDI      7L6820803C
AUDI      7L6820803F
AUDI      7L6820803J
AUDI      7L6820803K
AUDI      7L6820803M
AUDI      7L6820803Q
AUDI      7L6820803T
AUDI      7P0820803D
AUDI      7P0820803N
PORSCHE      3D0820803B
PORSCHE      3D0820803G
PORSCHE      3D0820803H
PORSCHE      3D0820803J
PORSCHE      3D0820803P
PORSCHE      3D0820803T
PORSCHE      3D0820805C
PORSCHE      4E0260805AC
PORSCHE      4E0260805AG
PORSCHE      4E0260805G
PORSCHE      7L6820803C
PORSCHE      7L6820803F
PORSCHE      7L6820803J
PORSCHE      7L6820803K
PORSCHE      7L6820803M
PORSCHE      7L6820803Q
PORSCHE      7L6820803T
PORSCHE      7P0820803D
PORSCHE      7P0820803N
VOLKSWAGEN      3D0820803B
VOLKSWAGEN      3D0820803G
VOLKSWAGEN      3D0820803H
VOLKSWAGEN      3D0820803J
VOLKSWAGEN      3D0820803P
VOLKSWAGEN      3D0820803T
VOLKSWAGEN      3D0820805C
VOLKSWAGEN      4E0260805AC
VOLKSWAGEN      4E0260805AG
VOLKSWAGEN      4E0260805G
VOLKSWAGEN      7L6820803C
VOLKSWAGEN      7L6820803F
VOLKSWAGEN      7L6820803J
VOLKSWAGEN      7L6820803K
VOLKSWAGEN      7L6820803M
VOLKSWAGEN      7L6820803Q
VOLKSWAGEN      7L6820803T
VOLKSWAGEN      7P0820803D
VOLKSWAGEN      7P0820803N

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89091 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89091 NISSENS:

2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
zobacz instrukcję montażu 89091zobacz instrukcję montażu 89091

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.