Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Zastava 101 1.1 (1973.06-1990.01) 55km » 891095 nissens
wybrany samochód: 
Zastava 101 1.1 (1973.06-1990.01) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji 891095 NISSENS

891095 Kompresor klimatyzacji NISSENS
nissens 891095
Kompresor klimatyzacji 891095
891095
nissens 891095 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji 891095 nissens
Kompresor klimatyzacji 891095 nissens
966.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

891095

producent:

NISSENS

Ø koła pasowego [mm]110
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez diody
Dolot - Ø [mm]18
Ø wylotu [mm]16
Ilość oleju [ml]90
ID sprężarki5TSE10C
Liczba rowków4
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji 891095 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: TOYOTA YARIS, YARIS/HATCHBACK 1.3/1.5 09.11-06.20
numery OEM:
TOYOTA      883100D420
zamienniki:
8FK 351 002-401
brak
BEHR HELLA SERVICE
5300K687
brak
VAN WEZEL
ACP 481 000P
brak
MAHLE

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji 891095 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor klimatyzacji 891095 NISSENS:

Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.