Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 D (1990.07-1995.12) 75km » 955011 nissens
wybrany samochód: 
Nissan Primera Traveller (w10) 2.0 D (1990.07-1995.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przepustnica powietrza 955011 NISSENS

955011 Przepustnica powietrza NISSENS
nissens 955011
Przepustnica powietrza 955011
955011
nissens 955011 Przepustnica powietrza
Przepustnica powietrza 955011 nissens
Przepustnica powietrza 955011 nissens
272.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

955011

producent:

NISSENS

Napięcie [V]5
Długość [mm]80
Szerokość [mm]132
Wysokość [mm]128
Tryb pracyelektryczny
Sposób montażuPołączenie śrubowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnień
Liczba zestyków6
Rodzaj chłodzeniachłodzony powietrzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z czujnikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez bypassu podciśnieniowego
Kształt obudowy wtyczkiprostokątny
Dolot - Ø [mm]57
Ø wylotu [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przepustnica powietrza 955011 NISSENS

Przepustnica powietrza pasuje do: MERCEDES A (W176), B SPORTS TOURER (W246, W242), C (A205), C (C204), C (C205), C T-MODEL (S204), C T-MODEL (S205), C (W204), C (W205), CLA (C117) 1.6-2.2D 01.08-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2701410025
MERCEDES-BENZ      A2701410025
zamienniki:
V30-81-0035
brak
VEMO

Zastosowanie Przepustnica powietrza 955011 NISSENS w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.