Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Honda NX NX 650 Dominator (RD02) (1988-1994) 44km » 955153 nissens
wybrany samochód: 
Honda Nx Nx 650 Dominator (rd02) (1988-1994) 44km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przepustnica powietrza 955153 NISSENS

955153 Przepustnica powietrza NISSENS
nissens 955153
Przepustnica powietrza 955153
955153
nissens 955153 Przepustnica powietrza
Przepustnica powietrza 955153 nissens
Przepustnica powietrza 955153 nissens
275.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

955153

producent:

NISSENS

Napięcie [V]5
Długość [mm]80
Szerokość [mm]138
Wysokość [mm]134
Tryb pracyelektryczny
Sposób montażuPołączenie śrubowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnień
Liczba zestyków6
Rodzaj chłodzeniachłodzony powietrzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z czujnikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez bypassu podciśnieniowego
Kształt obudowy wtyczkiprostokątny
Dolot - Ø [mm]80
Ø wylotu [mm]75

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przepustnica powietrza 955153 NISSENS

Przepustnica powietrza pasuje do: MERCEDES A (W176), A (W177), AMG GT (C190), AMG GT (C192), AMG GT (R190), AMG GT (X290), C (A205), C (C204), C (C205), C T-MODEL (S204) 2.0-4.0H 02.08-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2761410125
MERCEDES-BENZ      A2761410125
zamienniki:
V30-81-0036
brak
VEMO
89419
brak
MEAT&DORIA
89419R
brak
MEAT&DORIA

Zastosowanie Przepustnica powietrza 955153 NISSENS w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.