Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Volkswagen BORA I (1J2) 1.9 TDI 4motion (1999.02-2001.06) 115km » 95587 nissens
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora I (1j2) 1.9 Tdi 4motion (1999.02-2001.06) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji 95587 NISSENS

95587 Osuszacz klimatyzacji NISSENS
nissens 95587
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

95587

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Wymiary radiatora235 x 53 x 0 mm
MateriałAluminium
nr EAN5707286409286

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji 95587 NISSENS

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: SUZUKI SPLASH, SWIFT III 1.0-1.6 02.05-
numery OEM:
SUZUKI      95339-63J00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji 95587 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji 95587 NISSENS:

Edward, Olsztyn
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Józefosław
2022-08-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kałuszyn
2020-08-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jari, Kangru
2021-07-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.