Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VECTRA C (Z02) 3.0 CDTi (F69) (2005.08-2008.08) 184km » 2123194 nk
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 3.0 Cdti (f69) (2005.08-2008.08) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2123194 NK

2123194 Zacisk hamulca NK
237.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2123194

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2123193
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaVARGA
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]51
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]330
Średnica tłoka cylindra [mm]51
nr EAN5703858963378

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2123194 NK

ZACISK HAM. FIAT P. FREEMONT 2,0 JTD/2,4-3,6 11- PR
numery OEM:
CHRYSLER      68144160AA
DODGE      68144160AA
FIAT      K68144160AA
LANCIA      K68144160AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2123194 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu