Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D (V88W, V98W) (2007.02-???) 160km » 2130179 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv (v8_w, V9_w) 3.2 Di-d (v88w, V98w) (2007.02-???) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2130179 NK

2130179 Zacisk hamulca NK
145.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2130179

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2130180
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]302
nr EAN5700750088239

skład zestawu:
8645017 Tłoczek, zacisk hamulca
8830021 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8930016 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2130179 NK

ZACISK HAM. MITSUBISHI T. GRANDIS/LANCER/OUTLANDER 2,0-3,0 04- LE
numery OEM:
CITROËN      4400 V1
MITSUBISHI      MN116309
PEUGEOT      4400 V1

Zastosowanie Zacisk hamulca 2130179 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu