Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 2.0 TFSI (2015.05-2019.11) 252km » 2133190 nk
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 (8w2, 8wc) 2.0 Tfsi (2015.05-2019.11) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2133190 NK

2133190 Zacisk hamulca NK
140.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
:10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

2133190

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2133189
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]296
nr EAN5700750054791
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8633052 Tłoczek, zacisk hamulca
8845037 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936016 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2133190 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB T. VIANO/VITO 03- PR
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      639 420 03 83
MERCEDES-BENZ      639 420 09 83
MERCEDES-BENZ      A639 420 03 83
MERCEDES-BENZ      A639 420 09 83

Zastosowanie Zacisk hamulca 2133190 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.