Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 2 liftback (DL, DJ) 1.5 E-SKYACTIV G (2021-???) 115km » 213477 nk
wybrany samochód: 
Mazda 2 Liftback (dl, Dj) 1.5 E-skyactiv G (2021-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213477 NK

213477 Zacisk hamulca NK
194.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

213477

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213478
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaMANDO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]321
nr EAN5703858917258

skład zestawu:
8640007 Tłoczek, zacisk hamulca
8834012 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8935010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213477 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. HYUNDAI P. SANTA FE 06- LE
numery OEM:
HYUNDAI      58110 2B700
HYUNDAI      58110 2P700
HYUNDAI      58180 2BA00
HYUNDAI      58180 2BA10
HYUNDAI      58180 2PA70
KIA      58110 2P700
KIA      58180 2PA70
zamienniki:
DC83944
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
F 30 112
brak
BREMBO
J3210557
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Zacisk hamulca 213477 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu