Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault 19 II (B/C53_) 1.7 (B/C53B) (1992.04-1995.12) 73km » 213478 nk
wybrany samochód: 
Renault 19 Ii (b/c53_) 1.7 (b/c53b) (1992.04-1995.12) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213478 NK

213478 Zacisk hamulca NK

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

213478

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213477
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaMANDO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]321
nr EAN5700750097767

skład zestawu:
8640007 Tłoczek, zacisk hamulca
8834012 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8935010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213478 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. HYUNDAI P. SANTA FE 06- PR
numery OEM:
HYUNDAI      58130 2B700
HYUNDAI      58130 2P700
HYUNDAI      58190 2BA00
HYUNDAI      58190 2BA10
HYUNDAI      58190 2PA70
KIA      58130 2P700
KIA      58190 2PA70
zamienniki:
DC83945
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
F 30 113
brak
BREMBO
J3220557
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Zacisk hamulca 213478 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu