Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Chevrolet ASTRO Standard Passenger Van 4.3 (1987.09-1992.12) 152km » 213544 nk
wybrany samochód: 
Chevrolet Astro Standard Passenger Van 4.3 (1987.09-1992.12) 152km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213544 NK

213544 Zacisk hamulca NK

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

213544

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213543
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaKASCO
Ograniczenia producentaMOBIS
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
nr EAN5700750079909

skład zestawu:
8626004 Tłoczek, zacisk hamulca
8835013 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8935012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213544 NK

ZACISK HAM. HYUNDAI P. I30 1,4-2,0 07-12 PR
numery OEM:
HYUNDAI      58130 1H000
HYUNDAI      58190 1HA00
KIA      58130 1H000
KIA      58190 1HA00

Zastosowanie Zacisk hamulca 213544 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu