Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.8 TDI (1999.01-2006.07) 130km » 2136220 nk
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-46 Ii Platforma / Podwozie (2dc, 2df, 2dg, 2dl, 2dm) 2.8 Tdi (1999.01-2006.07) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136220 NK

2136220 Zacisk hamulca NK
232.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2136220

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136219
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1/Średnica 2 [mm]40/45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]305
nr EAN5703858710705

skład zestawu:
8647013 Tłoczek, zacisk hamulca
8647014 Tłoczek, zacisk hamulca
8836032 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936014 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136220 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL P. VIVARO 1,9-2,5 DTI 01- PR
numery OEM:
NISSAN      41001 00QAF
OPEL      4414022
OPEL      4418033
OPEL      9199254
OPEL      93192059
RENAULT      6025 371 278
RENAULT      7701 050 920
VAUXHALL      9199254
VAUXHALL      93192059
VOLVO      8252902
VOLVO      8472239

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136220 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu