Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 (1984.01-1987.06) 55km » 2136278 nk
wybrany samochód: 
Volkswagen Jetta Ii (19e, 1g2, 165) 1.3 (1984.01-1987.06) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136278 NK

2136278 Zacisk hamulca NK
278.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

2136278

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136277
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
nr EAN5703858925949

skład zestawu:
8636036 Tłoczek, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136278 NK

Koszt kaucji: 171.27 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. RENAULT T. MASTER 2,3 DCI 10- PR
numery OEM:
NISSAN      44001 00Q0D
NISSAN      44001 00Q0K
OPEL      4420057
OPEL      5 42 435
OPEL      93167653
OPEL      95520912
RENAULT      4400 108 14R
RENAULT      4400 134 25R
RENAULT      4400 143 73R
RENAULT      4400 160 59R
VAUXHALL      93167653
VAUXHALL      95520912

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136278 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu