Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco EUROCARGO V 75E21, 75E21P (2015-???) 207km » 214461 nk
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo V 75e21, 75e21p (2015-???) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214461 NK

214461 Zacisk hamulca NK
233.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

214461

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214462
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]277
nr EAN5703858715281

skład zestawu:
8644006 Tłoczek, zacisk hamulca
8845027 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8922001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214461 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SUBARU P. FORESTER/IMPREZA/LEGACY/OUTBACK 2,0-3,0 94- LE
numery OEM:
SUBARU      26291AC030
SUBARU      26291AC031
SUBARU      26291AC032
SUBARU      26292AE110
zamienniki:
J3217010
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
BHS768E
brak
TRW
BHS769E
brak
TRW
1301214461
brak
SBS
F 78 024
brak
BREMBO
38160800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 214461 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu