Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën C5 III (RD_) 1.8 16V (RD6FXC) (2008.02-???) 125km » 214803 nk
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 1.8 16v (rd6fxc) (2008.02-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214803 NK

214803 Zacisk hamulca NK
434.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

214803

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214804
MateriałŻeliwo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz silnikiem elektrycznym
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]41
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]302
nr EAN5703858932374

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214803 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VOLVO T. S60/S80/V60/V70/XC60/XC70 1,6-4,4 06- LE
numery OEM:
VOLVO      36001375
VOLVO      8603724

Zastosowanie Zacisk hamulca 214803 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu