Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 215027 nk

Zacisk hamulca 215027 NK

215027 Zacisk hamulca NK
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

215027

producent:

NK

parzyste numery artykułów 215028
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta DAC
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 32
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 11
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 258
nr EAN 5700750063779

skład zestawu:
8650007 Tłoczek, zacisk hamulca
8850009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8950003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 215027 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CHEVROLET T. LACETTI/NUBIRA 1,4-1,8/2,0D 05- LE

Zacisk hamulca 215027 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Zacisk hamulca 215027 producenta NK

CHEVROLET

96418879, 96463798, 96549622, 96800085

DAEWOO

96418879, 96463798, 96549622, 96800085

numery OEM:
CHEVROLET      96418879
CHEVROLET      96463798
CHEVROLET      96549622
CHEVROLET      96800085
DAEWOO      96418879
DAEWOO      96463798
DAEWOO      96549622
DAEWOO      96800085

Zastosowanie Zacisk hamulca 215027 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu