Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo XC90 II (256) D5 Polestar AWD (2018.10-???) 240km » 215027 nk
wybrany samochód: 
Volvo Xc90 Ii (256) D5 Polestar Awd (2018.10-???) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 215027 NK

215027 Zacisk hamulca NK
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

215027

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów215028
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaDAC
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]32
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]11
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]258
nr EAN5700750063779

skład zestawu:
8650007 Tłoczek, zacisk hamulca
8850009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8950003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 215027 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CHEVROLET T. LACETTI/NUBIRA 1,4-1,8/2,0D 05- LE
numery OEM:
CHEVROLET      96418879
CHEVROLET      96463798
CHEVROLET      96549622
CHEVROLET      96800085
DAEWOO      96418879
DAEWOO      96463798
DAEWOO      96549622
DAEWOO      96800085

Zastosowanie Zacisk hamulca 215027 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu