Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY I Platforma / podwozie 45-10 (10331211, 10331212, 10331217, 10331304, 10331311,... (1985.01-1989.12) 92km » 219960 nk
wybrany samochód: 
Iveco Daily I Platforma / Podwozie 45-10 (10331211, 10331212, 10331217, 10331304, 10331311,... (1985.01-1989.12) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 219960 NK

219960 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

219960

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów219959
MateriałAluminium / żeliwo szare
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]30
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]8
nr EAN5703858250386

skład zestawu:
8699066 Tłoczek, zacisk hamulca
8899050 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 219960 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CITROEN T. SAXO/ZX 96-04 PR
numery OEM:
CITROËN      4401 62
CITROËN      4410 08
CITROËN      77 012 021 43
CITROËN      94 044 016 28
PEUGEOT      4401 62
PEUGEOT      4410 08
RENAULT      7701 202 143
RENAULT      7701 204 847

Zastosowanie Zacisk hamulca 219960 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu