Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF, CL) 2.0 Turbo DI (CH2) (1999.02-2002.12) 105km » 5032575 nk
wybrany samochód: 
Honda Accord Vi (ck, Cg, Ch, Cf, Cl) 2.0 Turbo Di (ch2) (1999.02-2002.12) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032575 NK

5032575 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5032575

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów5032576
Wymiar gwintu16x1,5
nr EAN5703858886608

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032575 NK

KOĐC. DR. KIER. FORD FOCUS 2011- LE C-MAX 2010-
numery OEM:
FORD      1714700
FORD      1748239
FORD      1780103
FORD      1826505
FORD      AC6C3C437AA
FORD      AV6C3C437AA
FORD      BV6C3C437AA
FORD      BV6C3C437BA
FORD      BV6C3C437BB

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032575 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.