Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 5033017 nk

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5033017 NK

5033017 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny NK
nk 5033017
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:5 szt.

    Ocena:
numer części:

5033017

producent:

NK

Rozmiar gwintu 1 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 293
nr EAN 5703858463625

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5033017 NK

DRą»EK KIER. MITSUBISHI/HYUNDA H100

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5033017 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5033017 producenta NK

MITSUBISHI

MB266152, MB315160, MB350577, MB501721, MB532281, MB532657, MB591721, MR131856, MR455425

numery OEM:
MITSUBISHI      MB266152
MITSUBISHI      MB315160
MITSUBISHI      MB350577
MITSUBISHI      MB501721
MITSUBISHI      MB532281
MITSUBISHI      MB532657
MITSUBISHI      MB591721
MITSUBISHI      MR131856
MITSUBISHI      MR455425

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5033017 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.