Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 853963 nk

Przewód hamulcowy elastyczny 853963 NK

853963 Przewód hamulcowy elastyczny NK
nk 853963
32.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

853963

producent:

NK

Długość [mm] 210
nr EAN 5703858825201

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 853963 NK

PRZEWÓD HAM. ELAST. RENAULT T.
numery OEM:
PEUGEOT      4806 40
PEUGEOT      4806 47
RENAULT      4631 673 19R
RENAULT      8200 572 102
RENAULT      8200 597 218
RENAULT      8200 781 807
RENAULT      8200 783 184

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 853963 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 853963 NK:

2023-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.