Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Fiat DUCATO Furgon (244_) 2.8 JTD 4x4 (2002.07-???) 128km » 9022143 nk
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Furgon (244_) 2.8 Jtd 4x4 (2002.07-???) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 9022143 NK

9022143 Cięgło, hamulec postojowy NK
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

9022143

producent:

NK

Status produktu: Normalny
Długość 1/Długość 2 [mm]1080/908
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN5703858916688

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 9022143 NK

LINKA HAM. R╩CZ. NISSAN T. CABSTAR 2,5-3,0 DCI 06- LE
numery OEM:
NISSAN      36531 MB00C

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 9022143 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 9022143 NK:

Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.
Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.
Vitalii, Serock
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.