Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 9036146 nk

Cięgło, hamulec postojowy 9036146 NK

9036146 Cięgło, hamulec postojowy NK
87.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

9036146

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 1814/1687
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858889371

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 9036146 NK

LINKA HAM. RĘCZ. CHEVROLET/OPEL T. CRUZE/ASTRA J 09- PR
numery OEM:
OPEL      13318701
OPEL      13367628
OPEL      5 22 098
OPEL      5 64 013
VAUXHALL      13318701
VAUXHALL      13367628
VAUXHALL      13409697
CHEVROLET      13367628
CHEVROLET      13409697

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 9036146 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 9036146 NK:

2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.
2021-12-16
 5/5
OK.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.