Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 903659 nk

Cięgło, hamulec postojowy 903659 NK

903659 Cięgło, hamulec postojowy NK
19.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

903659

producent:

NK

Długość [mm] 960
nr EAN 5703858390181

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 903659 NK

LINKA HAM. RĘCZ. OPEL T. CORSA 82-93 LE
numery OEM:
OPEL      5 22 571
OPEL      5 22 587
OPEL      90193039
OPEL      90334821
OPEL      90345528
VAUXHALL      90193039
VAUXHALL      90334821
VAUXHALL      90345528
zamienniki:
BC2219
brak
QUINTON
44027400
brak
TEXTAR
FHB431189
brak
FERODO

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 903659 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 903659 NK:

2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.
2021-12-16
 5/5
OK.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.