Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro (2021.01-???) 344km » 9047137 nk
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) S6 Tdi Mild Hybrid Quattro (2021.01-???) 344km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 9047137 NK

9047137 Cięgło, hamulec postojowy NK
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

9047137

producent:

NK

Status produktu: Normalny
Długość 1/Długość 2 [mm]1417/782
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN5703858908041

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 9047137 NK

LINKA HAM. RĘCZ. VW T. TT 1,8-3,2 V6 08- LE
numery OEM:
AUDI      8J0 609 721 E

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 9047137 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 9047137 NK:

2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.