Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro (2015.05-2018.01) 262km » 725092 nrf
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tdi Quattro (2015.05-2018.01) 262km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725092 NRF

725092 Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie)  NRF
nrf 725092
Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie)  725092
725092
213.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725092

producent:

NRF

Jednostkaszt.
Temperatura otwarcia [°c]87
Rodzaj koprusuZ obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z przełącznikiem temperatury
EAN8718042340306
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725092 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLK (A209), CLK (C209), CLS (C219), E T-MODEL (S211) 3.0D 01.05-06.15
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6422000415
MERCEDES-BENZ      6422002115
MERCEDES-BENZ      A6422000415
MERCEDES-BENZ      A6422002115
zamienniki:
819726
brak
VALEO

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725092 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725092 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.