Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) (1987.11-1992.10) 109km » 725096 nrf
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 2.0 (e39a, E38a, E33a) (1987.11-1992.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia, EASY FIT 725096 NRF

725096 Termostat układu chłodzenia, EASY FIT NRF
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725096

producent:

NRF

Status produktu: Normalny
Jakość/KlasaEASY FIT
Temperatura otwarcia [°c]87
nr EAN8718042340382

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, EASY FIT 725096 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (87°C) pasuje do: VOLVO 850, 940, 940 II, 960, S70, S80 I, V70 I, V70 II, AUDI 100 C2, 100 C3, 100 C4, 200 C2, 200 C3, 80 B2, 80 B4, 90 B2, 90 B3, A6 C4 1.9-6.8 03.77-12.20
numery OEM:
VOLVO      272246
VOLVO      2722460
VOLVO      273728
VOLVO      3273728
VOLKSWAGEN      035121113A
VOLKSWAGEN      035121113B
VOLKSWAGEN      067121113
VOLKSWAGEN      069121113
VOLKSWAGEN      069121113A
VOLKSWAGEN      069121113S1
VOLKSWAGEN      35121113B
VOLKSWAGEN      6712111113
VOLKSWAGEN      67121113
VOLKSWAGEN      6912111113
VOLKSWAGEN      69121113
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, EASY FIT 725096 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, EASY FIT 725096 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.