Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mazda 626 IV (GE) 1.8 i (GE8P) (1991.08-1997.04) 105km » 725137 nrf
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iv (ge) 1.8 I (ge8p) (1991.08-1997.04) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) 725137 NRF

725137 Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie)  NRF
nrf 725137
Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie)  725137
725137
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725137

producent:

NRF

Jednostkaszt.
Temperatura otwarcia [°c]83
Rodzaj koprusuZ obudową
EAN8718042341204
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) 725137 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO II, FORD KUGA II, NISSAN CUBE, JUKE 0.9-2.0D 09.02-
numery OEM:
NISSAN      1106000Q0B
NISSAN      1106000Q0K
NISSAN      1106000Q0S
NISSAN      1106000QA
NISSAN      1106000QAJ
RENAULT      110603026R
RENAULT      110605536R
RENAULT      8200400553
RENAULT      8200558751
RENAULT      8200954328
DACIA      110603026R
DACIA      110605536R
DACIA      8200400553
DACIA      8200558751
DACIA      8200954328

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) 725137 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) 725137 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.