Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 725139 nrf

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725139 NRF

725139 Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie)  NRF
nrf 725139
Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie)  725139
725139
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725139

producent:

NRF

Jednostkaszt.
Temperatura otwarcia [°c]88
Rodzaj koprusuZ obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z czujnikiem
EAN8718042341242
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725139 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, 500L, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO 0.9-1.4LPG 01.04-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55194029
ALFA ROMEO      55202176
ALFA ROMEO      55250824
CHRYSLER      55194029
CHRYSLER      55202176
FIAT      0055202176
FIAT      0055250824
FIAT      55193669
FIAT      55194029
FIAT      55202176
FIAT      55239819
FIAT      55250824
GMC      1338271
LANCIA      55194029
LANCIA      55202176
LANCIA      55250824
OPEL      1338271
OPEL      55202176
VAUXHALL      55202176
VAUXHALL      55593508
zamienniki:
8MT 354 776-561
brak
HELLA

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725139 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) 725139 NRF:

2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.