Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Opel VECTRA A (J89) 1.7 D (F19, M19) (1988.10-1992.09) 57km » 725193 nrf
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.7 D (f19, M19) (1988.10-1992.09) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) 725193 NRF

725193 Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie)  NRF
nrf 725193
Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie)  725193
725193
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725193

producent:

NRF

Jednostkaszt.
Temperatura otwarcia [°c]82
Temperatura zamknięcia [°c]95
Rodzaj koprusuBez obudowy
EAN8718042342348
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) 725193 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (82, 95°C) pasuje do: HYUNDAI EQUUS / CENTENNIAL, GENESIS, GRANDEUR, IX55, SANTA FÉ II, SONATA V, KIA OPIRUS, SORENTO I, TOYOTA 4 RUNNER II, 4 RUNNER III 2.4D-3.8 05.93-
numery OEM:
TOYOTA      9091603097
TOYOTA      9091603118
HYUNDAI      255003C100
HYUNDAI      255003C130
KIA      255003C100
zamienniki:
V70-99-0003
brak
VEMO
8MT 354 777-771
brak
HELLA

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) 725193 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) 725193 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.