Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) (2006.12-2009.06) 260km » 725270 nrf
wybrany samochód: 
Mazda 3 (bk) 2.3 Mps Turbo (bk14) (2006.12-2009.06) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) 725270 NRF

725270 Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie)  NRF
nrf 725270
Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie)  725270
725270
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725270

producent:

NRF

Jednostkaszt.
Temperatura otwarcia [°c]82
Rodzaj koprusuZ obudową
EAN8718042356840
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) 725270 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) pasuje do: FORD FOCUS III, GALAXY III, MONDEO V, S-MAX, LAND ROVER DISCOVERY SPORT, FREELANDER 2, RANGE ROVER EVOQUE, MAZDA 3, 5, MX-5 III 1.8/2.0 10.03-
numery OEM:
MAZDA      LF5015170
MAZDA      LF5015170A
MAZDA      LF5015170B
MAZDA      LF5015170C
MAZDA      LF5315170
MAZDA      LF5315170A
MAZDA      LF5315170B
MAZDA      LF7015170
FORD USA      5157411
FORD USA      AG9G8575BB
FORD USA      AG9Z8575B
FORD USA      CJ5E8575AA
LAND ROVER      02JDE28115
LAND ROVER      LR027158
zamienniki:
TI 230 82
brak
MAHLE

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) 725270 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) 725270 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.