Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T quattro (2002.07-2004.12) 163km » 725276 nrf
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 1.8 T Quattro (2002.07-2004.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) 725276 NRF

725276 Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie)  NRF
nrf 725276
Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie)  725276
725276
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725276

producent:

NRF

Jednostkaszt.
Temperatura otwarcia [°c]83
Rodzaj koprusuZ obudową
Artykuł oraz informacja uzupełniającaZ uszczelnieniami
EAN8718042356987
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) 725276 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) pasuje do: DS DS 3, CITROEN C1 II, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 II, C3 III, C4 CACTUS, C-ELYSEE, DS3 1.0/1.2/1.2LPG 03.12-
numery OEM:
CITROËN      9675849380
CITROËN      9676409580
PEUGEOT      9675849380
PEUGEOT      9676409580

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) 725276 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) 725276 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.