Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 (1993.07-1994.06) 79km » 725281 nrf
wybrany samochód: 
Peugeot 405 Ii Break (4e) 1.4 (1993.07-1994.06) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) 725281 NRF

725281 Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie)  NRF
nrf 725281
Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie)  725281
725281
135.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725281

producent:

NRF

Temperatura otwarcia [°c]83
Rodzaj koprusuZ obudową
EAN8718042362964
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) 725281 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S80 II, V50, V70 III, CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 PICASSO I, C5 II, C5 III 2.0D/2.2D/3.0 09.02-
numery OEM:
CITROËN      1336X1
CITROËN      1336Y9
CITROËN      9656182980
FIAT      9656182980
LANCIA      9656182980
PEUGEOT      1336X1
PEUGEOT      1336Y9
VOLVO      30725119
VOLVO      30757523
VOLVO      8653805
FORD USA      1251116
FORD USA      1251133
FORD USA      1256951
FORD USA      1313679
FORD USA      1337177
FORD USA      1373385
FORD USA      30725119
FORD USA      3M5Q8A586BA
FORD USA      3M5Q8A586CA
FORD USA      3M5Q8A587AA

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) 725281 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) 725281 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.