Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 1.6 CDTI (75) (2013.02-???) 136km » 725286 nrf
wybrany samochód: 
Opel Zafira Tourer C (p12) 1.6 Cdti (75) (2013.02-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (88; 100°C) 725286 NRF

725286 Termostat cieczy chłodzącej (88; 100°C)  NRF
nrf 725286
Termostat cieczy chłodzącej (88; 100°C)  725286
725286
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725286

producent:

NRF

Temperatura otwarcia [°c]88
Temperatura zamknięcia [°c]100
Rodzaj koprusuBez obudowy
EAN8718042363060
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (88; 100°C) 725286 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (88, 100°C) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, FORD MONDEO III, RANGER, TOURNEO CUSTOM V362, TRANSIT, TRANSIT CUSTOM V362, TRANSIT TOURNEO 1.5-3.2D 10.85-
numery OEM:
JAGUAR      JDE1275
TOYOTA      1634054010
TOYOTA      9091603043
TOYOTA      9091603062
TOYOTA      9091603072
TOYOTA      9091603099
TOYOTA      9091603106
TOYOTA      9091603126
TOYOTA      9091603142
TOYOTA      9091654010
zamienniki:
8MT 354 773-971
brak
HELLA
8MT 354 774-161
brak
HELLA

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (88; 100°C) 725286 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (88; 100°C) 725286 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.