Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 40 TDI quattro (2016.08-2020.02) 190km » 725301 nrf
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) 40 Tdi Quattro (2016.08-2020.02) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) 725301 NRF

725301 Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie)  NRF
nrf 725301
Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie)  725301
725301
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725301

producent:

NRF

Temperatura otwarcia [°c]82
Rodzaj koprusuZ obudową
EAN8718042366542
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) 725301 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) pasuje do: FORD GALAXY II, KUGA II, MONDEO IV, MONDEO V, RANGER, S-MAX, TRANSIT, MAZDA 3, 6, CX-7, MPV II, MX-5 III 1.5D-2.5 01.02-
numery OEM:
MAZDA      L32715170
MAZDA      L32715170A
MAZDA      L32715171
MAZDA      L32715171A
MAZDA      L32815170A
MAZDA      L32815170B
MAZDA      L33615170
MAZDA      LFE215170
FORD USA      1374191
FORD USA      1462483
FORD USA      1475495
FORD USA      3M4G8575AC
FORD USA      3M4G8575AD
FORD USA      3M4G8575AE
FORD USA      3M4G8575BA
FORD USA      3M4G8575BB
FORD USA      3M4G8575BC
FORD USA      3M4G8575BD
FORD USA      3M4Z8575B

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) 725301 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) 725301 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.