Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Opel KADETT E liftback (T85) 1.8 GSI (C08, C48, D08, D48) (1984.09-1986.08) 115km » 725317 nrf
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Liftback (t85) 1.8 Gsi (c08, C48, D08, D48) (1984.09-1986.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TERMOSTAT CITROEN 105C Z CZUJNIKIEM I OBUDOWĄ 725317 NRF

725317 TERMOSTAT CITROEN 105C Z CZUJNIKIEM I OBUDOWĄ NRF
nrf 725317
TERMOSTAT CITROEN 105C Z CZUJNIKIEM I OBUDOWĄ 725317
725317
nrf 725317 TERMOSTAT CITROEN 105C Z CZUJNIKIEM I OBUDOWĄ
204.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 18.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725317

producent:

NRF

Temperatura otwarcia [°c]105
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniami uszczelniającymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z czujnikiem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT CITROEN 105C Z CZUJNIKIEM I OBUDOWĄ 725317 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie, z czujnikiem) pasuje do: DS DS 4, CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, DS3, DS4, DS5, PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK 1.6 02.06-06.21
numery OEM:
CITROËN      9808647080
PEUGEOT      9808647080

Zastosowanie TERMOSTAT CITROEN 105C Z CZUJNIKIEM I OBUDOWĄ 725317 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o TERMOSTAT CITROEN 105C Z CZUJNIKIEM I OBUDOWĄ 725317 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.