Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » CTM-NS-000 nty

Termostat układu chłodzenia CTM-NS-000 NTY

CTM-NS-000 Termostat układu chłodzenia NTY
nty CTM-NS-000
Termostat układu chłodzenia CTM-NS-000
CTM-NS-000
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

CTM-NS-000

dostawca:

NTY

Temperatura otwarcia [°c] 82
Rodzaj korpusu obudowa oddzielna
Ciężar netto [g] 150
nr EAN 5902048890924

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia CTM-NS-000 NTY

Termostat układu chłodzenia CTM-NS-000 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Termostat układu chłodzenia CTM-NS-000 producenta NTY

NISSAN

212001AT1A, 21200AD200, 21200AD201, 21200AD21A, 21200BN300, 21200BN301, 21200BN30A, 21200MA70A

INFINITI

21200AD201, 21200AD21A

numery OEM:
NISSAN      21200-1AT1A
NISSAN      21200-AD200
NISSAN      21200-AD201
NISSAN      21200-AD21A
NISSAN      21200-BN300
NISSAN      21200-BN301
NISSAN      21200-BN30A
NISSAN      21200-MA70A
INFINITI      21200-AD201
INFINITI      21200-AD21A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia CTM-NS-000 NTY w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.