Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S14, 35S15, 35C15, 40S14, 40C15, 50C15, 60C5, 65C15,... (2014.03-2016.04) 146km » CTM-PL-001 nty
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35s14, 35s15, 35c15, 40s14, 40c15, 50c15, 60c5, 65c15,... (2014.03-2016.04) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia CTM-PL-001 NTY

CTM-PL-001 Termostat układu chłodzenia NTY
nty CTM-PL-001
Termostat układu chłodzenia CTM-PL-001
CTM-PL-001
nty CTM-PL-001 Termostat układu chłodzenia
76.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CTM-PL-001

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Rodzaj korpusuobudowa zintegrowana
Ciężar netto [g]300
nr EAN5902048906250

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia CTM-PL-001 NTY

numery OEM:
GMC      24420728
OPEL      13 38 015
OPEL      1338424
OPEL      24420728
OPEL      5342258
OPEL      95517656
SAAB      1338015
SAAB      24420728
SAAB      5342258
VAUXHALL      24420728
VAUXHALL      95517656
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia CTM-PL-001 NTY w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.