Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI (2004.11-2008.06) 140km » CTM-RE-002 nty
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 2.0 Tdi (2004.11-2008.06) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia CTM-RE-002 NTY

CTM-RE-002 Termostat układu chłodzenia NTY
nty CTM-RE-002
Termostat układu chłodzenia CTM-RE-002
CTM-RE-002
nty CTM-RE-002 Termostat układu chłodzenia
Termostat układu chłodzenia CTM-RE-002 nty
81.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CTM-RE-002

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Rodzaj korpusuobudowa zintegrowana
Ciężar netto [g]250
nr EAN5902048906182

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia CTM-RE-002 NTY

numery OEM:
NISSAN      11060-00Q0C
NISSAN      11060-00Q0E
NISSAN      11060-00QAL
NISSAN      1106100Q0L
NISSAN      1106100Q1A
NISSAN      1106100Q1B
OPEL      4433121
OPEL      4434190
OPEL      4449506
OPEL      4449899
OPEL      93198035
OPEL      93198646
RENAULT      82 00 380 898
RENAULT      82 00 656 419
RENAULT      82 00 656 420
RENAULT      82 00 699 392
RENAULT      82 00 703 139
RENAULT      82 00 801 570
RENAULT      82 00 801 571
RENAULT      82 00 907 229
RENAULT      82 00 907 234
RENAULT      8200781512
RENAULT      8200801567
RENAULT      8200907239
RENAULT      8200907243
VAUXHALL      4433121
VAUXHALL      4434190
VAUXHALL      4449506
VAUXHALL      4449899
VAUXHALL      93198035
VAUXHALL      93198289
VAUXHALL      93198646
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia CTM-RE-002 NTY w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.