Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » HZT-VW-057 nty

Zacisk hamulca HZT-VW-057 NTY

HZT-VW-057 Zacisk hamulca NTY
nty HZT-VW-057
Zacisk hamulca HZT-VW-057
HZT-VW-057
136.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

HZT-VW-057

dostawca:

NTY

Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
System hamulcowy TRW
Materiał Żeliwo szare
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Rozstaw śrub mocujących [mm] 118
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] 38
Ciężar brutto [kg] 2,430
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez ramy mocującej
Ciężar netto [g] 2160
nr EAN 5902048894120

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca HZT-VW-057 NTY

Zacisk hamulca HZT-VW-057 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Zacisk hamulca HZT-VW-057 producenta NTY

VOLKSWAGEN

191615424B, 535615424, 535615424X

PEUGEOT

440173

SEAT

535615424, 535615424X

numery OEM:
PEUGEOT      4401.73
SEAT      535.615.424
SEAT      535.615.424X
VOLKSWAGEN      191.615.424B
VOLKSWAGEN      535.615.424
VOLKSWAGEN      535.615.424X
VAG      191 615 424B
VAG      535 615 424X
VAG      535615424
OSCA      4866
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca HZT-VW-057 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca HZT-VW-057 NTY:

RAFAŁ, JANOWIEC
2020-07-02
 5/5
ok
RAFAŁ, JANOWIEC
2021-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.