Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro (2004.05-2011.03) 211km » NPW-CT-018 nty
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.0 Tdi Quattro (2004.05-2011.03) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-CT-018 NTY

NPW-CT-018 Wał napędowy NTY
nty NPW-CT-018
Wał napędowy NPW-CT-018
NPW-CT-018
237.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-CT-018

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]595
Liczba zębów 125
Liczba zębów 222
Ciężar brutto [kg]6,000
Ciężar netto [g]5700
nr EAN5902048027788

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-CT-018 NTY

numery OEM:
CITROËN      3272.5L
CITROËN      3272.Y6
CITROËN      3272.Y7
CITROËN      3272.Y8
CITROËN      32720N
CITROËN      32725L
CITROËN      32726Y
CITROËN      3272Y6
CITROËN      3272Y7
CITROËN      3272Y8
CITROËN      9619947588
CITROËN      9622264480
CITROËN      9623026480
CITROËN      9802747280
PEUGEOT      3272.7L
PEUGEOT      3272.9G
PEUGEOT      9619947588
PEUGEOT      9619947688
PEUGEOT      9623026480
PEUGEOT      9802747280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-CT-018 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.