Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » NPW-FR-028 nty

Wał napędowy NPW-FR-028 NTY

NPW-FR-028 Wał napędowy NTY
nty NPW-FR-028
Wał napędowy NPW-FR-028
NPW-FR-028
nty NPW-FR-028 Wał napędowy
257.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

NPW-FR-028

dostawca:

NTY

Strona zabudowy z prawej
Długość [mm] 943
Liczba zębów 1 25
Liczba zębów 2 40
Ciężar brutto [kg] 7,350
Ciężar netto [g] 6800
nr EAN 5902048019844

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-FR-028 NTY

Wał napędowy NPW-FR-028 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy NPW-FR-028 producenta NTY

FORD

RM2S6W3B436FA, RM5S613B436AA, 2S613B436BD, 2S613B436BC, 2S613B436BE, 2S6W3B436FA, RM2S613B436BC, 1416717, 5S613B436AA, 1478994, 1513993, 1416720, 1416634, 1386145, 1361897, 1334284, 1142791, 2S613B436BB

numery OEM:
FORD      1142791
FORD      1334284
FORD      1361897
FORD      1386145
FORD      1416634
FORD      1416717
FORD      1416720
FORD      1478994
FORD      1513993
FORD      2S613B436BB
FORD      2S613B436BC
FORD      2S613B436BD
FORD      2S613B436BE
FORD      2S6W3B436FA
FORD      5S613B436AA
FORD      RM2S613B436BC
FORD      RM2S6W3B436FA
FORD      RM5S613B436AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-FR-028 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.