Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 (2008.10-???) 97km » NPW-KA-320 nty
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Vi (cb1, Ccn) 1.4 (2008.10-???) 97km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy NPW-KA-320 NTY

NPW-KA-320 Zestaw przegubu, wał napędowy NTY
nty NPW-KA-320
Zestaw przegubu, wał napędowy NPW-KA-320
313.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-KA-320

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Długość [mm]680
Liczba zębów 127
Liczba zębów 227
Ciężar brutto [kg]7,800
Ciężar netto [g]8200
nr EAN5902048011305

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy NPW-KA-320 NTY

numery OEM:
HYUNDAI      49500-1L210
HYUNDAI      49500-1L310
HYUNDAI      49501-1L210
HYUNDAI      49501-1L310
KIA      49500-1H210
KIA      49500-1H310
KIA      49501-1H210
KIA      49501-1H310
KIA      49591-1H211
KIA      49591-1H212
KIA      49591-1H311
KIA      49591-1H312
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy NPW-KA-320 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.